söndag 7 oktober 2007

...visa lite smått och gott från Hem- & Villamässan

Jag tyckte att årets Hem- & Villamässa var ganska tråkig, tyvärr. Man möttes bl a av en halvtom hall när man kom till C-hallen där elektronik och heminredning visades, det förhöjde inte stämningen precis. Det fanns dock en del riktigt fina montrar. Jag antar att om man var intresserad av den elektroniska/digitala biten så fanns en hel del roligt att titta på.


Jag hittade en monter som bl a hade en hel del indianprylar. Sarria Import heter firman och finns i Gävle. Hej där Klabbis, har du varit där?

Samma firma, Sarria Import, hade även de här små gitarrerna, jättesöta, och billigare än en riktig, eller hur Robban!?

Hos Åfors Keramik och Galleri fanns den här mulliga damen. Tyckte den liknade någon mig väldigt närstående! De hade även andra keramikföremål som var väldigt fina, dock motstod jag frestelsen att köpa något.


Den fina fyren, som är en marschallhållare, tog jag ett foto på mest för att visa en f d arbetskamrat, som jag vet tycker mycket om fyrar. Men jag hade nog väldigt gärna vela ha den själv också, men jag motstod även den! Tyvärr kommer jag inte ihåg vem som hade montern den stod i.

Inga kommentarer: