söndag 12 augusti 2007

...visa resten av bilderna från Sveavägen igår:

Eftersom "stamfiket" jag brukat ta en kaffe på, till min stora förvåning, var stängt i år, så fick det bli ett annat fik i år. När jag satt och drack mitt iskaffe och tuggade på min bulle så dök det här gänget upp med sin kräftskiva:
När jag hade fikat färdigt och gått över till andra sidan Sveavägen dök det här ekipaget upp och framkallade applåder och jubel: Andra hade andra idéer om vad man ska äta en lördagskväll:
Efter allt ätande och drickande kanske man behöver en sådan här:
Det här gänget i sin ovanligt välskötta och vackra bil hälpte till med musikunderhållningen med hjälp av lugnande toner med poetiska musiktexter på en alldeles lagom volym - not!
Triss i svart:
Mycket folk och fordon av olika slag, roliga och mindre roliga:
Det var varmt, det tyckte både bilar och människor:En del stod bara still och lät sig beundras (ursäkta oskärpan, fick snabba på när ingen annan beundrare kom emellan!).
Vov! Himla synd bara att jag inte fick ett foto där vovvens tjusiga goggles syns!
Lapplisorna gav upp och gick hem:Efter några timmars traskande fram och tillbaka behövde jag en kaffe igen. När jag satt där och fikade så kom ett antal luftballonger glidande, rakt över ett rökmoln efter en burn out - kulturkrock!?

Inga kommentarer: